همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟ تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت | روش‌هایی که برای درمان مسمومیت معجزه می‌کنند کاهش فشار خون با ایستادن بیشتر! چرا بعد از خوردن غذا شکم باد می‌کند؟ | علل نفخ بعد از خوردن غذا را بشناسید چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ ریواس؛ نوبرانه بهاری که می‌تواند مضر هم باشد! چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟ هلال احمر از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان کشور خبرداد بارش باران و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از مرزبانان در بانه سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزش باد در مشهد | بارش باران در نیمه شمالی خراسان (۱۷مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۳۹۷
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
وزش باد در مشهد | بارش باران در نیمه شمالی خراسان (۱۷مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند دمای هوا تا پایان هفته در کل استان به صورت کاهشی است، گفت: دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین ساعات ۳۶ درجه و در خنکترین ساعات ۲۳ درجه خواهد بود.

گروه جامعه| شهرآرانیوز - زهرا عنایتی درباره پیش‌بینی هوا در استان خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سرخس با ۴۱ درجه گرمترین و فریمان با ۱۵ درجه خنک‌ترین شهرستان‌های استان بودنده‌اند و در این مدت دمای شهر مشهد بین ۲۳ تا ۳۶ درجه در نوسان بود. همچنین بیشترین وزش باد در شهرستان تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت رخ داده است.

وی افزود: از امروز تا روز چهارشنبه در نواحی شمالی استان افزایش ابرناکی، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق را خواهیم داشت. با توجه به شدت بارش‌های باران به ویژه در روز سه‌شنبه جاری شدن سیلاب و رواناب در نیمه شمالی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین تا پایان هفته بر شدت وزش باد درسطح استان افزوده خواهد شد و در نواحی بادخیز شرقی، غربی و جنوبی استان همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا است.

وی با اشاره به اینکه روند دمای هوا تا پایان هفته در کل استان به صورت کاهشی است، گفت: دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین ساعات ۳۶ درجه و در خنکترین ساعات ۲۳ درجه خواهد بود. همچنین امروز برای مشهد اسمان صاف تا قسمتی ابری و از ساعات بعدظهر وزش باد را خواهیم داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ در شرایط پاک بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۵۲ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->